Потребителско име: Парола:
Регистрация на нов потребител
Отговорник: Fencer 
 Alkerk

Diskutujte o hře Alkerk nebo najděte nové soupeře.


Списък с дискусии
Режим: Всеки може да публикува
Търси сред публикуваното:  

7. октомври 2004, 21:21:15
Crook 
Променен от Crook (7. октомври 2004, 21:22:27)
Jak mam prosim rozumet vete "Figurka se nesmí vrátit na pole, na němž stála v předchozím tahu"?
Znamena to, ze je nebo nejni mozny napr.:

10. c3-d3 ...
11. a1-b1 ...
12. d3-c3 ...

Slovy, aby se nad tim nemuselo dumat: Kdyz pohnu figurku po vodorovny rade, nesmim s ni v pristim tahu zpatky, tolik pravidla. -- Nesmim s ni uz nikdy zpatky nebo kdyz udelam jeden tah jinde, v popristim tahu se muzu vratit?

Дата и час
Приятели на линия
Любими дискусии
Дружества
Подсказка на деня
Copyright © 2002 - 2025 Филип Рачунек, всички права запазени
Нагоре