Přestože jsem ukončil(a) hru, moje BKR se nezměnilo! Není to chyba?
Ne, opravdu to není chyba. Existuje několik situací, které mohou být příčinou:
Oba hráči neprovedli aspoň dva tahy. To se může stát, pokud jeden hráč prohraje překročením času na samotném začátku hry.
Vyhrál(a) jste hru se soupeřem, jehož BKR je podstatně nižší než vaše. Kdybychom přesně aplikovali formuli pro výpočet, vaše BKR by muselo klesnout. Ale BrainKing.com používá pravidlo, že vaše BKR nemůže klesnout, pokud jste vítězem příslušné hry, takže zůstává nezměněno. Podobné pravidlo se aplikuje, jestliže prohrajete hru se soupeřem, jehož BKR je podstatně vyšší než vaše.
Hra byla nadefinována jako "nehodnocená hra". Taková hra se nepočítá pro BKR.
Hra je součástí zápasu, který není ještě ukončen. Zápas se bere jako jedna hra skládající se z více dílčích her. Statistika obou hráčů (počet vyhraných, zremizovaných a prohraných her) a jejich BKR se změní teprve poté, co je celý zápas ukončen, a tyto hodnoty jsou založeny na výsledku celého zápasu, nikoliv na výsledcích jednotlivých dílčích her.
(skrýt) Pokud jste od někoho dostali zprávu v jazyce, jemuž nerozumíte, zkuste požádat o pomoc v diskusním klubu Languages. (pauloaguia) (zobrazit všechny tipy)