Lista keskustelualueista
Sinulla ei ole oikeutta kirjoittaa tälle alueelle. Tälle alueelle kirjoittamiseen vaadittu minimi jäsenyystaso on Brain-Sotilas.
Dovoluji si upozornit na kratky dodatek k pravidlum backgammonu i jeho variant:
Je-li to možné, musí se použít obě kostky. Znamená to, že některé figurky se v určitých pozicích mohou stát nepohyblivými, protože jejich přemístění by vytvořilo situaci, v níž by nebylo možné použít druhou kostku.
V případě, že lze použít pouze jednu z kostek, je nutné vybrat tu s vyšším číslem.
Toto patri ke spravnym a oficialnim pravidlum a protoze jsem prave opravil chybu, ktera uvedene detaily nekontrolovala, melo by vsechno snad uz fungovat spravne.
A neni to jedno? BK pouziva vlastni, nezavisly a naprosto spravedlivy generator hodu, takze veskere spekulace, jestli se nekomu nadrzuje nebo ne, jsou zcela irelevantni :-)
(piilota) Jos haluat saada tiedon viimeisimmistä viesteistä keskustelualueilla, voit saada RSS-viestin klikkaamalla RSS-logoa kunkin keskustelualueen oikeassa yläkulmassa. (pauloaguia) (näytä kaikki vinkit)