Liste des forums de discussions
Vous n'êtes pas autorisé de poster des messages dans ce forum. Le niveau d'adhésion minimal requis pour poster dans ce forum est Pion.
Jak je mozne, ze v teto hre maharadzovych sachu
http://www.brainking.com/game/ArchivedGame?g=4206 jsou tri damy, kdyz v pravidlech se pise:
"
černí pěšci se nemohou proměnit v jinou figurku a zůstanou stát na poslední řadě, pokud jí dosáhnou
"?
Fencer: Nejak nam s kykorem v sachach nejde udelat, aby byla remiza. Po vydani nabidky se tomu druhemu nabidka nezobrazi k potvrzeni. Co to? Muzes nas rozremizovat? :)
rozumim tomu spravne, ze partie, kterou hrac vyhraje diky tomu, ze protihrac prekrocil cas, se nezapocitava do BKR, ale zapocitava se do cislovky, ktera je uvedena jako pocet vyher / proher?