Liste des forums de discussions
Vous n'êtes pas autorisé de poster des messages dans ce forum. Le niveau d'adhésion minimal requis pour poster dans ce forum est Pion.
Fencer: Prosim ta v pravidlach Atomoveho sachu sa nepise ze hrac sa nemusi branit sachovaniu inou figurkou, alebo je tam chyba. Pri mojej hre zo Silent Bomber som mu dal sach strelcom, on sa neuhol ale damou ma vyhodil do luftu. Nie toho strelca, pricom zostal stale v sachu aj ked sa hra skoncila. (ID hry 24809) Prosim o vysvetlenie. Dakujem.