Потребителско име: Парола:
Регистрация на нов потребител
Отговорник: SueQ , coan.net 
 Backgammon

Backgammon and variants.

Backgammon Links


Списък с дискусии
Режим: Всеки може да публикува
Търси сред публикуваното:  

1. декември 2005, 01:46:10
pgt 
Относно: Re: glitch?
Rose: You must move 11 to 10, and then 6 to 1
This is part of the new rules recently implemented - correctly - that you MUST move both pieces if you are able to. And unfortunately for you, if you move 11 to 6, you could not use your 1-spot!

Дата и час
Приятели на линия
Любими дискусии
Дружества
Подсказка на деня
Copyright © 2002 - 2025 Филип Рачунек, всички права запазени
Нагоре