Brugernavn: Kodeord:
Ny bruger registrering
Moderator: Fencer 
 Nové vlastnosti

Postrádáte něco na BrainKing.com a rádi byste to tu viděli? Napište svoji žádost do tohoto klubu!


Liste over diskussionsborde
Tilstand: Alle kan skrive
Søg i meddelelser:  

17. Januar 2007, 15:19:04
lukulus 
Emne: Pravidla kostkovanych sachu
Mam nasledujici dva dotazy:

1. Muzu si postavit krale? Podle toho, jak je posane v pravidlech, tak muzu, kdyz mam pescena predposledni rade a padne mi sestka.

2. Kdyz mam na sachovnici dva krále a soupeř mi jednoho sebere, tak prohraju? Podle mne ano, protože ukolem je sebrat souperi krale (nehovori se o tom, ze vsechny)

Dato og klokkeslæt
Venner online
Favoritborde
Sammenslutninger
Dagens tip
Copyright © 2002 - 2025 Filip Rachunek, all rights reserved.
Tilbage til toppen