Nom d'utilisateur: Mot de passe:
Enregistrement d'un nouveau membre
Modérateur: Fencer 
 BrainKing.cz

Klub pro všechny, kteří se zajímají o BrainKing samotný, jeho strukturu, vlastnosti a budoucnost.




Messages par page:
Liste des forums de discussions
Vous n'êtes pas autorisé de poster des messages dans ce forum. Le niveau d'adhésion minimal requis pour poster dans ce forum est Cavalier.
Mode: Tout le monde peut poster
Recherche dans les messages:  

6. Décembre 2003, 00:22:10
ocnibulva 
No, ono asi jde udelat rosadu i u normalnich sachu kdyz uz kral byl v sachu.

6. Décembre 2003, 11:26:00
akes 
Sujet: Re: rošáda
Nevím hak tady, ale oficální pravidla říkají, že rošádu nelze provést jesltiže je král nebo jeho cesta při tahu napadena soupeřem.:-))

8. Décembre 2003, 08:15:14
Bruce 
Sujet: Re:
v normálním šachu nelze dělat rošádu, pokud je král v šachu, ale v pravidlech Vymřelých šachů je to jinak, moje chyba, jsem si to pořádně nepřečetl :)

Date et heure
Amis en ligne
Forums favoris
Associations
Astuce du jour
Copyright © 2002 - 2025 Filip Rachunek, tous droits réservés
Retour en haut