Förteckning över diskussionsforum
Du har inte tillstånd att skriva på denna sida. Lägsta nivå på medlemskap för att kunna skriva i detta forum är Brain Bonde.
If I hit a checker with the first part of my move, can I enter the extra checker I get on the bar as the second part of my move ? The rules seem to point to a positive answer, but I would like to be sure.
(dölj) När du utför drag i ett parti så kan du välja vilket parti som kommer upp därefter genom att välja ett lämpligt alternativ på listan intill Dragknappen. (pauloaguia) (Visa alla tips)