Postrádáte něco na BrainKing.com a rádi byste to tu viděli? Napište svoji žádost do tohoto klubu!
Listo de diskutaj forumoj
Vi ne rajtas afiŝi mesaĝojn en ĉi tiu forumo. La minimuma necesa nivelo de la membreco por afiŝi mesaĝojn en ĉi tiu forumo estas Brain-Kavaliro.
1. Muzu si postavit krale? Podle toho, jak je posane v pravidlech, tak muzu, kdyz mam pescena predposledni rade a padne mi sestka.
2. Kdyz mam na sachovnici dva krále a soupeř mi jednoho sebere, tak prohraju? Podle mne ano, protože ukolem je sebrat souperi krale (nehovori se o tom, ze vsechny)
Pedro Martínez: praveze v pravidlech je veta "Pokud je hod kostkou 1, pěšec může být povýšen na jakoukoli figurku." a teprve po te je uvedeno, ze plati ostatni pravidla z normalnich sachu. Z toho mi vyplývá, že muze byt promenen i na krale. Mozna by to chtelo revidovat pravidla.
(kaŝi) Se vi volas trovi kontraŭulon kiu ludas simile lerte kiel vi, rigardu la paĝon 'Taksaro' kaj en ls subpaĝo de la dezirata ludtipo trovu ludanton kun simila BKR. (pauloaguia) (Montri ĉiujn konsilojn)