ユーザー名: パスワード:
新ユーザー登録
管理人: Fencer , blizz 
 Šachové varianty (8x8)

Šachové varianty (8x8).


1ページあたりのメッセージ件数:
掲示板表
この掲示板でメッセージを作成にはポーン会員以上の会員レベルが必要となりますので、あなたは作成権限が有りません。
モード: 誰でも投稿可能
メールの内容の検索:  

18. 10月 2016, 14:57:23
trohat 
件名: Re:
Pedro Martínez: Díky! Chtěl jsem se dneska zeptat na to samý, a koukám, že tu je ta odpověď od minule... :)

19. 10月 2011, 16:24:56
trohat 
Ahoj,
mám dotaz na Cyklické šachy: Postoupím pěšcem na poslední řadu, proměním ho v dámu a soupeř tu dámu sebere. Jakou figuru získá soupeř, pěšce nebo dámu ?
Díky za odpověď

26. 12月 2009, 17:41:00
trohat 
件名: Re: Braní mimochodem v atomových šachách
Pedro Martínez: Díky za příklad, ale obávám se, že to úplně nevyřešilo můj dotaz. Myslíš, že figura na páté řadě by přežila ?? Tj. k výbuchu došlo na b3 nebo na b4 ??

26. 12月 2009, 10:47:28
trohat 
件名: Braní mimochodem v atomových šachách
trohat (26. 12月 2009, 10:47:41)に変更されました。
Jak byste řešili en passant v atomových šachách ? Pravidla ho výslovně nezakazují, je tedy povoleno ? A pokud jo, které pole je považováno za epicentrum výbuchu ?

26. 8月 2007, 12:45:32
trohat 
件名: Re: nechápu remizu
Harassed: jj tím se to vysvětluje ... díky :)

23. 8月 2007, 23:45:29
trohat 
件名: Re: nechápu remizu
Fencer: chtěl sem se poučit z historie ... tak nic no :)

btw. nedávno sem na něco podobnýho narazil v řešení jednoho šachovýho kvízu ... tvdili tam že jedna situace je mat - ale ani náhodou (pokud nejsem úplně blbej ale to snad ne protože sem na to koukal fakt dost dlouho) to mat nebyl ... sice to byl taky dooost starej časopis - ale byly to klasický šachy, navíc na papíře, takže ke změně v pravidlech nebo v programu dojít nemohlo

20. 8月 2007, 20:17:25
trohat 
件名: Re: nechápu remizu
MaxPower: taky by mě zajímalo proč je to pat ... mohl by to někdo vysvětlit ?
dám sem ještě znovu ten odkaz ...
http://brainking.com/game/ArchivedGame?g=4441&i=38
Šachové varianty (8x8) (Fencer, 2002-12-03 21:03:51)

日時
オンライン友達
気に入り掲示板
同好会
今日のアドバイス
著作権 © 2002 - 2025 Filip Rachunek.
上へ