1. Muzu si postavit krale? Podle toho, jak je posane v pravidlech, tak muzu, kdyz mam pescena predposledni rade a padne mi sestka.
2. Kdyz mam na sachovnici dva krále a soupeř mi jednoho sebere, tak prohraju? Podle mne ano, protože ukolem je sebrat souperi krale (nehovori se o tom, ze vsechny)
Pedro Martínez: praveze v pravidlech je veta "Pokud je hod kostkou 1, pěšec může být povýšen na jakoukoli figurku." a teprve po te je uvedeno, ze plati ostatni pravidla z normalnich sachu. Z toho mi vyplývá, že muze byt promenen i na krale. Mozna by to chtelo revidovat pravidla.
(убрать) Используйте Notepad, что бы увидеть как будет выгледеть Ваш профиль с html тэгами, до того как запишите Ваш новый профиль. (Только платящим членам) (rednaz23) (Показывать все подсказки)